lördag 26 september 2009

Undra om detta går hem hos damerna i stugan, jag skall nog ta och fråga frugan... Aftonbladet


Porrinspirerad träning som dans, vill nu Zozan ge en chans...
Lapdance, pole och strip, är det nu som är hip...
Undra om detta går hem hos damerna i stugan, jag skall nog ta och fråga frugan...
Ja kan man verkligen tänka sig, att detta kan bli en Svensson grej...
Men på detta jag ej vill klaga, för det skulle bara behaga...
För om frugan vill pumpa, helakroppen inklusive bröst och rumpa...
Ja då kommer jag att applådera, och skrika jag vill se mera...

Kom i form med porr Wendela Aftonbladet:

"Instruktören om nya trenden: Jag vill hjälpa tjejer att hitta sin självkänsla Från mörka klubbar till upplysta gym. I höst går porrinspirerad träning som en dans. – Striptease har blivit Svensson, säger Ida Hult på Trendethnography."

Inga kommentarer: