fredag 25 september 2009

Hoppas på spel i Modo hela denna säsong, sedan slutspel i NHL när det drar igång... Aftonbladet


Att höra Peter Forsberg säga jag är inte nöjd, det är för mig en fröjd...
Han är ödmjuk så det räcker och blir över, hans inställning är vad hockeyn behöver...
Hoppas på spel i Modo hela denna säsong, sedan slutspel i NHL när det drar igång...
Tänk vilka tillfällen, att kunna njuta av hans kunskap på flera ställen...

Peter Forsberg: ”Jag är inte nöjd” Modo Elitserien Sverige Hockeybladet Sportbladet Aftonbladet:

"Forsberg missnöjd efter succédebuten: ’Jag fick inga besked’ . Mål efter bara drygt fem minuter, en fot som höll och motståndarnas hyllningar. Men det räcker inte för att övertyga Peter Forsberg. – Jag är inte nöjd med något, säger han efter comebacken mot Frölunda."

Inga kommentarer: