söndag 13 september 2009

Ensam mamma söker kunder på internet, detta tycker isabella är ett trevligt sätt.. Aftonbladet


Ensam mamma söker kunder på Internet, detta tycker isabella är ett trevligt sätt...
På detta sätt kan torskarna henne hyra, sedan kan hon dom största snuskpellarna avstyra...
Hon är sexarbetaren som jobbar med kunder som inte fått en kram på fem år, hon njuter av att de just detta får...
Hon har nått en mogen ålder av 47, hennes kunder säger att det älska sin fru...
Hon har en kollega som är 71, till henne ringer kunderna stup i ett...
Här målas ett yrke upp med glitter och glamour, det någonting som gör att jag ej på detta tror...
Men jag tar av mig hatten för tanten, som på sparbössan forfarande kan tjäna stora slanten...
Sedan tror jag allt går till den egna maten, för inte betalar man i detta yrke någonting till staten...

Isabellas jobb: sälja sex Nyheter Aftonbladet:

"Hon är 47 år, tonårsmamma och erbjuder sina tjänster på internet Isabella Lund, 47, är tonårsmamma och säljer sex. I fem år har hon annonserat ut sina tjänster på internet. – Jag kan träffa en man som inte har fått en kram på fem år, då kan du förstå att det är gott och ge honom det."

Inga kommentarer: