söndag 13 september 2009

Nu Kenza vill stämningen dämpa, blondinbella för jobbet ej fick kämpa... Aftonbladet


Nu Kenza vill stämningen dämpa, blondinbella för jobbet ej fick kämpa...
Jobbet var ju mitt sa Kenza, så fick hon någonsorts influensa...
Att man inte detta talar om gör henne jättearg, och det är därför som hon på bloggen ryter som en varg...
Undra hur nu detta skall gå, hon får väl sitta hemma och onda på...

Bloggarna Blondinbella och Kenza i MTV-bråk Nöjesbladet Aftonbladet:

"Blondinbella fick Kenzas jobb på galan i New York I natt är det dags för världens största musikgala – MTV Video Music Awards i New York. Blondinbella bloggar direkt från röda mattan, men jobbet skulle egentligen gå till bloggaren Kenza. – Att varken media, MTV eller Bella kan nämna att hon fick VMA-jobbet för att jag blev sjuk gör mig förbannad, skriver hon i sin blogg."

2 kommentarer:

Blondinbella sa...

Jag tycker inte Blondinbelal förtjänar det jobbet.

Dyng-Bengt sa...

Ja men tjörnare Blondinbella,

Jag är nog inte tillräckligt påläst i ämnet för att kunna göra en sådan bedömning... Det är väl kul att bägge brudarna var påtänkta till jobbet...

Ha en bra dag

MVH

DB