fredag 25 september 2009

Några som är bra på sådana relationer, är väl dom där som kallas för mormoner... Aftonbladet


Om jag skulle säga att jag har en älskarinna, skulle nog min fru försvinna...
Sendan om hon detta skulle förlåta, att den kvinna skulle flytta in skulle hon aldrig tillåta...
Detta är vad jag tror skulle hända, och jag tror att jag inte skulle bli den enda...
Funka nog bara i film det där, inte när man i verkligheten är...
Några som är bra på sådana relationer, är väl dom där som kallas för mormoner...

Det enda rationella? Relationer Wendela Aftonbladet:

"Relationsexperterna oeniga om hustruns agerande i nya filmen Det enda rationella Skulle du kunna tänka dig att låta din mans älskarinna flytta in hos er? Det gör Stina Ekblads rollfigur i bioaktuella filmen Det enda rationella. Samlevnadsexperterna är kluvna: – Det kan vara en fiffig lösning, säger Eva Rusz. – Min erfarenhet är att det alltid blir på den enes villkor, säger Sverker Wadstein"

Inga kommentarer: