lördag 19 september 2009

När man inte längre vill visa sig helt näck, ja då säger man att morsan hon är helt väck... Aftonbladet


Tänk att inte få, synas i media då och då...
När man inte längre vill visa sig helt näck, ja då säger man att morsan hon är helt väck...
Tänk vad roligt det då var, för nu är media mot mig rar...
Så nu kan man undra om denna linda, snart oss igen med musiken skall binda...
För nu har nog denna tanten, gjort slut på hela slanten...
Det är bara att konstatera, snart kommer nått hon vill att vi skall konsumera...

Linda Lampenius: ”Jag har sett min mamma helt väck” Nöjesbladet Aftonbladet:

"Lampenius om livet med en pillerberoende förälder För första gången väljer Linda Lampenius att berätta om uppväxten med en missbrukande förälder. – Jag har sett min mamma bli helt väck, säger hon."

Inga kommentarer: