tisdag 22 september 2009

Beroende av datorn i all ära, men 15 timmar på facebook om dagen är mer än vad man kan begära... Aftonbladet


Beroende av datorn i all ära, men 15 timmar på facebook om dagen är mer än vad man kan begära...
Många timmar på jobbet måste man nog lägga ner, det konstiga är att det forfarande blir bara fler...
Så samhället får vara med och detta betala, det tycker jag är det skrala...
Det är väl kul om man facebook en hobby är, och jag tror säkert att den mycket folket lär...
Men hobbyn bör ske på fritid, och inte arbetstid...
Men snatta lite tid då och då, ja det borde man väl få...:-)

Marita Thorell, 22, är beroende – av Facebook Wendela Aftonbladet:

"Marita, 22: ”Jag kan vara där 15 timmar om dagen” Deras killar har redan fastnat. Nu är det tjejernas tur att bli datorberoende. – Jag kan vara på Facebook 15 timmar om dagen, säger Marita Thorell, 22."

2 kommentarer:

Marita sa...

Hej!
Jag ville bara säga att jag inte är så beroende av facebook som det framställs. Jag sitter nog inte mer där än vad en normal Svensson gör varje dag. Det jag sa var att datorn kunde vara på hela dagen... Haha, aftonbladet är allt bra på att förvrida på saker och ting ;)

MVH Marita, den beroende =P

Dyng-Bengt sa...

Ja men Tjörnare Marita,

Är övertygad om att du har 100% rätt... Dom är ena rackare på att få till det.

Du har väl en krävande hobby bara...:-) För du har väl fortfarande kul med din facebook...

Så lev och njut samt fortsätt att ha kul med din hobby;-)

MVH

DB