fredag 25 september 2009

Jag tror nog att det i dina tankar, sitter en liten binladin och bankar...


Schyffert säger vad många andra tycker om denna ankan Anna, som säger jag tar inte åt mig och tar sig för sin panna... Från sprängd anka med brosk, till skavlan där hon får torsk... Jag tror nog att det i dina tankar, sitter en liten binladin och bankar...

Läs även artikeln i Expressen


Schyffert: Du tycker som bin Ladin TV Nöjesbladet Aftonbladet:

"Henrik Schyffert skäller ut Anka hos Skavlan I kvällens ”Skavlan” hamnar Anna Anka i hetluften. Henrik Schyffert säger att hon har en kvinnosyn som Usama bin Ladin. – Jag tar inte åt mig, säger Anna Anka efter inspelningen."

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag undrar om det inte finns lite avundsjuka i Schyfferts kommentar. Han vill ju vara lite cool, men hur stor är han utanför Sveriges gränser? Hon lever ju ett väldigt glamoröst liv och träffar säker människor som är betydligt mer intresanta än Stockholms-Schyffert som försöker skaffa billiga poäng genom att vara ohyffsad istället för rolig. Det känns lite som den stora världen kommer till sverige, men vi ska minsann inte verka imponerade, för vi är ju stockholmare världens coolaste folk (tycker vi själva, ingen annan). Nej för tusan Ankan, stå på dig och ta inte skit från någon halvrisig komiker utan fortsätt framåt i full fart!

Dyng-Bengt sa...

Ja men tjörnare Wolf,

Tack för din åsikt, men jag vet inte riktigt om jag håller med i att Anna Anka är något att dyrka men skall se skavlan i kväll innan jag skall kommentera det mera angående Schyffert ohyffs eller inte... För den delen tycker jag inte Madam Anna Anka har varit så len i munen vid vissa av hennes kommentarer heller...

Ha en bra dag...

Mvh

DB

Anonym sa...

Ankan sysslar med indirekt prostitution, att folk inte fattar det.

Dyng-Bengt sa...

Ja men tjörnare Anonym,

Tack för din åsikt. Personligen tycker jag att du har rätt och att det tyvärr inte är det enda problemet den tösabiten har... Det handlar inte om att folk är avundsjuk utan mer om att man tycker hon har en brist på intelligens... Min far sa alltid, ful får man vara men inte dum och denna jänta är dum...

MVH

DB