söndag 28 juni 2009

Jag bor på landet och spelar banjo, kommer jag att få köpa Majblommor?



Lena Holm, generalsekreterare på Majblomman vilken Knallkork.

Kvinnan är ansvarig för Majblomman och får säkert en bra lön för detta. Då tycker jag att det skall vara lämpligt att man engagerarhjärnan innan man öppnar munnen. Sen kan man ju förneka allt som det inte finns bildbevis på.

Men det kommer ju knappast att öka förtroendet för henne själv och organisationen.

Tur det finnes andra välgörenhets organisationer för jag tänker inte stödja en organisation där ledningen har förutfattade meningar och uttalar sig efter dessa innan man tar reda på fakta...

Jag bor på landet och spelar banjo kommer jag att få köpa Majblommor?

Läs hela artikeln på Aftonbladet

"Trodde att mc-klubben var kriminell – tackade nej till 100 000 kr Poker och mc-klubbar.
Det känns farligt tycker Majblommans riksförbund – och tackar nej till 100 000 kronor.
Mc-klubben Iron Wolfs MC i Väring ville skänka 100 000 kronor till lokala majblommeföreningar. Men Majblommans riksförbund satte stopp. "

Inga kommentarer: