fredag 13 november 2009

Hon söker en plats på landet för själavård, då kan hon ju dra till hälsingland och köpa min gård... Aftonbladet


Carola bjöd in okänd man att lyssna på hennes musik, för att kolla om det kunde bli någon romantik...
Hon fick e-post och tyckte att det verkade vara en trevlig man, det fångade mitt intresse för han...
Sedan söker hon en plats på landet för själavård, då kan hon ju dra till hälsingland och köpa min gård...
Då kan hon ta fansen dit hon bor, för gården är för det tillräcklikt stor...

Carola bjöd in okänd norrman till konsert TV Nöjesbladet Aftonbladet:

"Carola är tillbaka. I kvällens ”Skavlan” berättar hon om tiden utanför rampljuset. Och om norrmannen som får hennes hjärta att klappa snabbare. – Han verkade trevlig så då hörde jag av mig, säger stjärnan till Nöjesbladet."

Inga kommentarer: