torsdag 12 november 2009

Att handla kalsonger är som att handla skor, det är mycket viktigare än man tror... Aftonbladet


Att handla kalsonger är som att handla skor, det är mycket viktigare än man tror...
Man måste se till att må bra i hela kroppen, även snoppen måste få må toppen...
Det måste vara rätt snitt, för att jag skall trivas med min pitt...
Av nya sorter man endast köper ett par, sedan köper man så att man har...
Så för min egen del, känns det som dom allra billigaste alltid har något fel...
Så man får då tala om för sin tant, att det är bättre om hon lägger på en slant...

Hans kalsong – hennes sak Wendela Aftonbladet:

"Ny studie: Män över 44 köper nästan aldrig nya kalsonger LONDON. Män har inte en så intim relation med sina kallingar som Beckham, Ljungberg och Salming vill få oss att tro."

1 kommentar:

Pip sa...

Jag känner igen mig. Köpa kalsonger gör jag väldigt sällan. Det är något jag får i julklapp och då fota "skämtkalsonger", som sambon sedan får stå ut med att se. =)