måndag 9 november 2009

Detta måste nog vara en fälla, för det talar om att sådana som jag dom är snälla...Aftonbladet


Tumstocken talar om vem du är, kan det verkligen stämma det där...
Detta måste nog vara en fälla, för det talar om att sådana som jag dom är snälla...
Jag vill inte göra alla besviken, men här funkar nog ej tekniken...
Det går bra när man säger det själv säger alltid min fruga, i kväll skall vi mäta för tidningarna kan väll inte ljuga...
Då kan jag slippa detta gnäll, och fortsätta med att skryta om att jag är snäll...

Nu kan du mäta hur elak du är Kropp & hälsa Aftonbladet:

"Ny studie: Samband mellan ansiktsmått och aggressivitet Tumstocken talar om vem du är. Och den säger att Mikael Persbrandt och Ingvar Oldsberg ligger illa till. Pernilla Wahlgren kan däremot andas ut."

Inga kommentarer: