måndag 23 november 2009

Snacka om att försöka rädda polisen, om man i rättegången hittar bilden som ett av bevisen... Aftonbladet


Snälla vittne var nu tapper, rita en fantombild på detta papper...
Vad var det jag sa, du ritar ju riktigt bra...
När vi skickat ut denna till media kommer det att underlätta, jag slår vad om att vi snart hittar den rätta...
Detta låter som ett skämt, den som erkänt måste dom ha skrämt...
Snacka om att försöka rädda polisen, om man i rättegången hittar bilden som ett av bevisen...
För annars om ett vittne i Bolivia ritar en gris, då måste dom låsa in en polis...

Polisens sämsta fantombild? Nyheter Aftonbladet:

"Fantombilden gav fullträff Hela världen skrattade åt polisens dåliga fantombild. Men – skrattar bäst som skrattar sist. Och det blev polisen."

2 kommentarer:

blogosphere sa...

haha:) En storbloggare och vän till mig har slagit vad om att jag inte kan samla ihop 100 000 bloggar på min lista innan sommaren 2010. Snälla hjälp mig:) Du behöver bara skriva ditt namn och adress i mitt inlägg. Plus att det blir ju lite extra "reklam" för din egna blogg:)Ha en fortsatt trevlig dag.

Dyng-Bengt sa...

Hoppas att mitt bidrag hjäper i din jakt...

Mvh

DB