måndag 31 augusti 2009

Detta har förstört mitt liv säger lilla Sascha, för mig detta kunde inte passa... Aftonbladet


Om man går med på att medverka i en såpa, skall man inte sedan sitta i media och sig sjopa... Detta har förstört mitt liv säger lilla Sascha, för mig detta kunde inte passa...
Tävla naken var ju inte rätta grejen, nu kommer stark kritik ifrån denna tjejen...
Bit ihop och kom igen, för detta får du nog inte en spänn...
Ditt kontrakt det är nog vatten tätt, så det blir nog inget på detta sätt...

Vägrade tävla naken – polisanmäler danska "Robinson" Nöjesbladet Aftonbladet:

"Nu polisanmäler Sascha, 23, danska ”Robinson” Danska ”Robinson” har hamnat i blåsväder. Nu polisanmäler deltagaren Sascha Bredgaard Kristiansen, 23, produktionsbolaget Strix. – ”Expedition: Robinson” har förstört mitt liv, säger hon till danska Ekstra Bladet"

Inga kommentarer: