måndag 24 augusti 2009

Att sedan kräva att regeringen skall belägga media med censur, börjar ju likna en diktatur...


När man på nyheterna igår kväll, fick höra att man i media måste vara mot Israel så snäll...
En föredetta ambassadör talar om för Israel hur vi i Sverige gör...
Det är sossarna som har bockfot, horn, svans och vässad hörn tand, som styr all media i detta land...
Han får uttala sig i radio och TV, är det ingen som har kollat hans CV...
Att sedan kräva att regeringen skall belägga media med censur, börjar ju likna en diktatur...
Hur tänkte man då, detta har jag svårt att förstå...
Nä mina känslor för Israel börjar sina, så jag säger heja, heja Palestina...

Lena Mellin: Israel kan ha ett behov att markera mot Bildt – och EU Lena Mellin Analys Nyheter Aftonbladet:

"Jag kan naturligtvis inte veta. Men jag tror inte att premiärminister Benjamin Netanyahu läser Aftonbladet. Israels attacker på den svenska regeringen har även andra orsaker än den artikel vi publicerat."

Läs även SvD

Inga kommentarer: