onsdag 14 oktober 2009

När åldern börja ta ut sin rätt, har man lärt sig att kompensera på många olika sätt... Aftonbladet


När åldern börja ta ut sin rätt, har man lärt sig att kompensera på många olika sätt...
Det handlar mer om att vara trygg, än att operera sig för att vara snygg...
När doktorn skall skära i min kropp, får han ge rackarn i min snopp...
Man vill ju inte skryta eller ljuga, men den duger mer än väl åt min fruga...
Så jag skall väl inte kritisera, men jag tycker att sådana här operationer skall man minimera... För risken finnes ju alltid där, när man i kroppen skär...

Tre svenskar: Därför har vi plastikopererat underlivet Wendela Aftonbladet:

"Tajtare slida, snyggare blygdläppar, större penis. 60 procent av Aftonbladets läsare skulle kunna tänka sig att ta till plastik för att höja sexlivet. Här berättar Annika, Pia och Conny om varför de opererat sina fullt friska kroppar – där nere."

Inga kommentarer: