onsdag 28 oktober 2009

Men sluta klaga snälla lilla Pecka, detta är ju som att komma till Mecka... Aftonbladet


Men sluta klaga snälla lilla Pecka, detta är ju som att komma till Mecka...
Njut av det som händer, det är ju kärlek som kvinnorna till dig sänder...
Det är ju bara att välja och vraka, tills du hittat din rätta maka...
Vilket harem du nu förfogar, så många finnes ej ens på Hälsinglands alla krogar...
Visa nu att du är en sann plöjboy, och med flickorna ha lite skoj...
Visa att du är den perfekta värden och sätt massa ungar till världen...
Ta för dig av allt du behöver, så hämtar jag dem som blev över...
Detta blir en vacker tavla, när de sprids ut över landsbygden för att avla...
För det är ett problem vi har, snart har vi inga landsbygdsskolor kvar...
Men på detta vis, vi kan lösa denna landsbygdskris...

Jagas av fans – dygnet runt Bonde söker fru Dokusåpa TV Nöjesbladet Aftonbladet:

"Kvinnorna ringer Pekka i ’Bonde söker fru’ mitt i nätterna: Jag svarar Hundratals sms, brev och nattliga telefonsamtal. Singelbonden Per-Jörgen ”Pekka” Östling dränks i kärleksförklaringar. – De som ringer mitt i natten är lite jobbiga. Jag har tänkt att ”fan jag skulle haft dolt nummer ändå”, säger han"

Inga kommentarer: