måndag 17 augusti 2009

Så det är så här Ipren kvinnan ser ut, det visste jag inte förut... Aftonbladet


Att springa i Burka trots 30 grader, jag tror jag får spader...
Tänk vad hon i målet kommer att lukta gam, men det är klart vad gör man inte för lite reklam...
Det måste ändå finnas lite rim och reson, även när det gäller religion...
Så det är så här Ipren kvinnan ser ut, det visste jag inte förut...

Springer i burka – trots 30 grader Friidrott Sportbladet Aftonbladet:

"Roqaya Al-Gassra svettas för sin religion BERLIN. Det är stekhett i Berlin, temperaturen är över 30 grader. Men det hindrar inte Roqaya Al-Gassra, 27, från Bahrain att springa 100 m – i burka. Trots den olidliga hettan tog sig vidare till kvartsfinal."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad du är tråkig!! ): Riktigt sorglig är du!

Dyng-Bengt sa...

Ja men tjörnare Anonym,

Puss på dig med, kärleken är besvarad... Hälsa skövde så gott:-)

MVH

DB

2two sa...

Antagligen luktar man illa när man har idrottat. Varför respekterar du inte bara religionen som den är och slutar skämta om det?


Du är patetisk och respekt är ett främmande ord för dig.

Dyng-Bengt sa...

Ja men Tjörnare 2 two,

Kul att ni har åsikter och tack för dem. Humor är frigörande och ett sätt att behandla svåra saker... Har full respekt för religion och har inga onda tankar med min a ord... Men jag har glimten i ögat och trivs med mig själv, patetisk eller ej...

Ha en bra dag

MVH

DB