onsdag 25 februari 2009

Nominering

Dyng-Bengt och Diesel-Doris har fått en nominering som lät så här: "En galet mysig blogg som tar ställning för livet på landet och som visar att personligheter på landsbygden kan vara flera hekton mycket galnare än folk i stan. Dessutom har dom en grymt bra låtlista på sin blogg"
Utmärkelsen kom från Mitt gamla hus

Regler: Den nominerade får lägga upp bilden på sin blogg, länka till personen du fick utmärkelsen från, nominera minst sju andra och länka till dem i inlägget samt låt dem veta det i en kommentar.

Vi väljer att nominera:
Länsbygderådet X-ing. Inte för att bloggen är gullig men det står precis allt man behöver veta som landsortsbo där.
Finnskogsupplevelser. Spännande att följa deras liv i en liten by med besökare från när och fjärran. Massor av häftiga bilder.
Landsbygdsupproret. Eldsjälar som strider för skolor på landsbygden och mycket mer.
Skogstrollet. En författare som skriver om landsbygden i Norrland och har vackra foton därtill.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej DyngBengt,
kul att du gillar att bli kallad "gullig" ;) Det är inte jag som hittat på utmärkelsen från början...

Men å Landsbygdsupprorets vägnar måste jag tacka för utmärkelsen. Av en slump råkar jag inte bara vara Mitt Gamla Hus utan faktiskt en av två skribenter på Landsbygdsupproret.

Internet är kanske inte så där stort som vi trott...

/astrid på Mitt Gamla Hus

PS. Försökt flera ggr att skriva kommentarer på din blogg, men som wordpressare vill "någon" att jag ska logga in och eftersom jag redan är det vet jag inte hur jag ska göra för att gå vidare. Skriver därför detta som oinloggad för att se om det funkar.

Anonym sa...

Det röda hjärtat matchade bra till resten!